Αδέσποτο-Νομίζω ξέχασα

Posted in By Koukoumafka 0 σχόλια

Άλλοι φοβούνται την αγαπη ,εγώ φοβάμαι πως ξέχασα ν'αγαπάω
πως θυμάμαι μόνο για να ξεχνάω
πού πήγαν όλοι;
άδεια η μεθυσμένη μου πόλη
σ'ενα πολύχρωμο θλιβερό
καρναβάλι και εγώ σαν ... δίνω παράσταση
σε διαολεμένα τρελαμένη η κατάσταση
περάστε κόσμε
γελάστε κόσμε
εδώ γελάνε κι οι σαλεμένοι
πέφτουν οι μάσκες και η αλήθεια ξεντυμένη
και με φοβάμαι άλλος ξυπνάω
άλλος κοιμάμαι άλλος ξυπνάω...

φοβάμαι ξέχασα τη λέξη αγάπη
φοβάμαι χάθηκε η μαγεία από τα μάτια μας
φοβάμαι πόνο κρύβει κάθε κομμάτι
και εμείς χαμένοι μεσ΄τα λάθος μονοπάτια μας

Τα μάτια ανοίγω ψάχνω για αγάπη λίγο
και όταν την χάνω στο τσιγάρο καταλήγω
να πιο για να ξεφύγω
την μοναξιά σε ένα ποτήρι πνίγω
τα δόντια σφίγγω και δη θυμάμαι
και παίζει να'ναι όλα αυτά που ζω και από πίσω με ακολουθάνε
όλα αυτά που πίσω με κρατάνε
μέρες πάνε και τι να πει ?
ακόμα εδώ ψάχνοντας την αρπακτή
ένα αδέσποτο στον κόσμο σου και μην σε νοιάζει
μόνος βλέπω κάθε μέρα να χαράζει
και πάνω μου σημάδια ζωή μου άδεια
μέρες γράφω για εσένα σε τετράδια
μέρες γράφω για εσένα σε...

Νομίζω ξέχασα τη λέξη αγάπη
Νομίζω χάθηκε η μαγεία από τα μάτια μας
Νομίζω πόνο κρύβει κάθε κομμάτι
και εμείς χαμένοι μεσ΄τα λάθος μονοπάτια μας