Έλα μωράκι μου κοντά-Ραψωδός Φιλόλογος

Posted in By Koukoumafka 0 σχόλια

Ναι Ναι Ναι
Ειναι ο ΡοΦι...

Πανω σε club ρυθμους για να σας μιλησω την γλωσσα σας ζωα,
εχω βαλθει να μην αφησω τα αυτακια σας σωα,
γυρω απο τα τυμπανα σας τυλιγομαι σαν τον βοα..
ΡοΦιλόλογο με λενε και έρχομαι απο απο απο
απο το πουθενα ξανα μανα με στοχο να ασχοληθω λιγο μαζι σου,
οχι με το κορμι σου, δεν με απασχολει μια καυτη νυχτα μαζι σου,
αν και ξερω το πως να γαμιεσαι ειναι το στυλ σου.
Με τον πρωτο τυχοντα που απο σποντα γνωρισες
και γνωρισε εν μια νυχτι τα σωματικα σου προσοντα.
Λοιπόν μπραβο, φωνες, χειροκροτηματα και κορνες,
προστεθηκες επιτυχως στη λιστα με τις πορνες!
Τωρα σε παρακαλω μην πεις οτι πληγωθηκες
σαν πουτανα γαμηθηκες μονο που δεν πληρωθηκες.
Το ιδιο και για τον ερωτικο σου παρτενερ,
που ηθελε να σε πηδηξει για να γραφει το κοντερ.
Δικαίωμα σου, Το επιχειρημα σου και το δεχομαι,
ωστοσο να μην εχεις απαιτηση να σε σεβομαι.
Δικαιωμα μου εμενα του οπισθοδρομικου
να εχω λιγο και την αξιοπρεπεια κατα νου.
Τι πειραζει ομως αυτο? Τωρα ειμαστε Ευρωπαιοι,
οπως ειχαν πει και στο παραμυθι οι ff.C
και αφου περιστρεφονται ολοι γυρω από μουνια και πεη,
δε γαμιεται? Γιατι να μην το κανεις και συ?

Ελα μωρακι μου κοντα να σε κερασω 2 ποτα,
να κουνηθουμε στο ρυθμο και ολα αυτα τα γραφικα που λετε ολοι,
που η ζωη σας ολη, ειναι οτι Φαμε, οτι πιουμε και οτι αρπαξουν οι κωλοι.
Ελα μωρακι μου κοντα για να σου πω 2 λογακια,
για αγορακια λιγουρια και κοριτσακια πουτανακια,
θα πιουμε 2 σφηνακια που θα σκασω στα γελια,
με σας που ολη τη ζωη σας κατεβασατε στα σκελια!

Στο δευτερο couple θα το στησουμε λιγο αλλιως,
δεν μου αρεσει να το παιζω τυπος και υπογραμμος
και επειδη δεν θελω να 'χεις μωρακι μου αποριες,
εχω κανει και γω στην ζωουλα μου μαλακιες.
Και αμα θες πληροφοριες και ζουμερα γεγονοτα,
ελα να με βρεις σε καποιο live και φέρε και καποτα.
Να την βρουμε μελι γαλα και γαμησε τα ολα τ' αλλα,
γιατι αποψε στο κρεβατι θα σου αλλαξω τα φωτα..
Χαρηκες μωρη κοκοτα?
Χαζη εισαι, ή δεν ακουσες αυτα που σου πα πρωτα?
Θελω να σε παιδεύω... Τι τρεχει ρε σε μπερδευω?
Απλως δε γινομαι ποτε αυτο που κοροϊδευω!
Γυρνα πισω, τι νοημα εχει να σε γαμησω?
Αφου σαν ανθρωπος δεν αξιζεις ουτε καν να σε φτυσω,
Sorry baby, μα εχω μεσα στο μυαλο μου τοσα,
που μ' ενα κουνηματακι σου δεν θα κρεμασω γλωσσα..
Μα μην στεναχωριεσαι καυλιαρα τζαμπα ο κοπος,
απο αντρες λιγουρια ειναι τιγκα ολος ο τοπος,
δειξε τις διαθεσεις σου πλην σαφως αλλα εμμεσως,
Standard καποιος θα βρεθει για να σε γαμησει αμεσως!

Anyway να το συνεχισω αλλο δεν λεει,
οποιος και οποια εχει την μυγα να το βαλουν στο replay
και οσο με τα χαλια σας νιωθετε Cool και ωραιοι,
με την καταντια σας γελαω και θα κραζω okay?

Ελα μωρακι μου κοντα να σε κερασω 2 ποτα,
να κουνηθουμε στο ρυθμο και ολα αυτα τα γραφικα που λετε ολοι,
που η ζωη σας ολη, ειναι οτι Φαμε, οτι πιουμε και οτι αρπαξουν οι κωλοι.
Ελα μωρακι μου κοντα για να σου πω 2 λογακια,
για αγορακια λιγουρια και κοριτσακια πουτανακια,
θα πιουμε 2 σφηνακια που θα σκασω στα γελια,
με σας που ολη τη ζωη σας κατεβασατε στα σκελια!