Bong Da City - Snakefist

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Σε εντυσαν βλακα ακομα ενα σκουπιδι μες στη μαζα
Αναμεσα να αναμασαει ιδανικα,ταμπου και φραγκα
Πουστη φατα να τελεινουμε να κλεισει πλεον η φακα
Μπουφο δεν μοιαζαμε ποτε μας για αυτο παρε πουλο
Κοσμικες κοσμογωνιες μακρια απο οσμες του υπονομου
απατηλες και ομορφες,διεφθαρμενες μερες των πολιτικων,των ποιητων,και ραψωδων
χεζω τις πενες απο τους βρωμικους πυθμενες
Bong Da City μαχαιριες για μικροφωνου αδερφες υποστηριζοντας
Στριβωντας προβληματα ρουφωντας ενοχες και υποχρεωσεις
Στα αρχιδια μου αν με νιωσεις
να μην ψαχνεις του υπαιτιους μονο τις επιπτωσεις
Ραπ αποτοξυνωσεις για πουσταρες
Δεν μου σκαν' γιατι πανω στους τοιχους τους σπαω παπαδες
Τις παπαρες σου ακουω ανα βδομαδες
Πολλα λες και υποτιθετε μιλαμε
Τα βραδια που τα χαλια σου κοιταμε οσο γελαμε
Δεν εχω σπιτι δεν λυπαμαι οπου με βγαλει εγω κοιμαμαι
Τα χαρτια μου ανοιχτα και αν σε πετυχω να ευχεσαι να σου γαμησω
Δεν το εχω σε τιποτα νεκρο να σε αφησω γαμημενε
Κυλαν' μερες ποτισμενες απο μισος συσσορευομαι στις φλεβες
Για πουτανας γιους και ψευτες λεμε
Gotham City τεχνικες γροθιες σε μανες και υποπτες σκιες
Σε ματια που κοιτανε λες και εισαι λεκες,λες και εισαι λεκες...........