Bong Da City - Εκει που το ονειρο τελειωνει

Posted in By Πλοκάμιας 2 σχόλια

(Κακοήθης)
στησε το κωλο σου κι ελα μ' οση ταχυτητα
μιλαμε με ευθυτητα και δρουμε υποσυνειδητα
σε ασυνειδητους καιρους που καναν παυση
σε φαση που σκοτωνουνε τωρα κι οι μπατσοι
πουστη κατσε και κλεισε το γαμημενο στομα σου
γαμω εσενα, το σπιτι κι ολο το κομμα σου
δικε μου, συνανθρωπε μου, ελα και πες μου
ποσο θα με πληρωνες εσυ για τις δουλειες μου
παράτα σχολεια, θητεια και αμφιθεατρα
σας βαλανε ταμπελες σε φερετρα
και ελευθερα νομιζετε πως ζειτε, ελατε πιειτε, ζαλιστειτε
??? αλανι που να μην τρομοκρατειται
κοινωνια εγινες τσιρκο
παιρνω ρισκο να εφευρισκω τροπους διαφυγης
τα μελη σου εικονες μιας ανοιχτης πληγης
κι αιμορραγεις, μα συμπονια κανεις
θα πεθανεις οταν σταματησεις να ονειροπολείς
εγω δε παιρνω θεση και καμια θεση δε με καλυπτει
μες τα πληθη, λιγοι μπηκαν, λιγοι μειναν
και επειγει να φανεις, μα ποτε να μην εμπιστευθεις
τους ανθρωπους γιατι ποθους κρυβουνε
και θα το δεις..

(Inka)
υπαρχουν μερες που με κανουνε
στο μυαλο να κουραζομαι
απο κεινες τις μερες
που θα πω πως δε θα αισθανομαι
χωμενη μες στο γκριζο της πολης που εξασθενει
καθε βημα και παγιδα και το παμε απ την αρχη
τριγυρω φωτα, μα ανημπορη να τα κοιταξω
ρωτα αυτους με κανουνε βέρια με κοκα
αν φοβουνται ρωτα
το βλεμμα χαμηλα σαν περπατας μπροστα μου κοτα
ειναι λιγες οι φορες που σε πιανω να μιλας πρωτα
κι οποτε χανομαι να γραψω αισθανομαι
σαν ενα ηφαιστειο που εκρηγνυται
και πιανομαι με νυχια και με δοντια απο πανω σας
μαλλον ειστε τυφλοι για να μην βλεπετε τα χαλια σας
σα σφαιρα στα κεφαλια σας
ηρθα να δωσω φως καθε χρονο
και καλυτερα μας ειπε ο γιατρος ανελλιπως
καντε χωρο, και για να μην σας ξεφτιλυσω σολο
θα μπουν οι bong da city να σας σκισουνε τον ****
μπλεκω τετραστιχα σαν μαστιγα που μες στο νου μου
κρατησα καβατζα για τις ωρες που αμαρτησα
και καθισα, σε κοιταξα στα ματια και στοχαστηκα
πως τιποτα δε μενει ιδιο απο τοτε που αρχισα..