Λόγος Απειλή - Replay

Posted in By Koukoumafka 0 σχόλια

Προχωρω στο μονοπατι
και οπου βγαλει
εχω βαρυ κεφαλι
τα 2 μου ματια θολωσαν που να με παρει
αυτο το μουδιασμα στη μαπα και η ζαλη με εξιταρει
αφου νηφαλιος να βλεπω την αληθεια με σοκαρει
αναμφησβητητα κουραστικα να ανεβαζω ταχυτητα
να φυγω αφου η ανθρωπια βρισκεται στα αζητητα
οι νεοι εχασαν την επικοινωνια τους πια
αφου δεν ξερουν να μιλησουν και λειτουργουν με κουμπια
ειναι αηδια
ολοι τους μοιαζουνε με κηδεια
φορεσαν μονοι την ιδια ταπετσαρια
δεν γνωριζουν τι συμβαινει τα ζωα γιατι και πως
αφου το μονο που τους μοιαζει ειναι ο ναρκισσισμος
και η εμφανιση σιχαινομαι στα ισια
γιατι μετρο συγκρισης δεν ειναι ο ερωτας κι αγαπη μα γαμισια
και τα φραγκα
προτιμω την κατανοηση και ας ζουμε κοπελια μου σε παραγκα.




Θελω να παρω τα βουνα και να γινει η καρδια μου βραχος
μηπως ετσι καταφερω να ξεφυγω απτο ανχος
να ναι διπλα οι δικοι μην υπαρχουν κινητα
να μιλω και ναμακουνε να παιζουνε τα παιδια
δεν εχω φοβο να πεθανω αφου ζω την κολαση τωρα
επιασα φλογα στα μπατζακια και φουντωνει με την ωρα
εξουσια ειναι οι μπατσοι κι ας λεν για δημοκρατια
εχεις βισμα?τοτε εχεις βρει δουλεια που ναι αξιοκρατια
δεν εισαι ρατσιστης ομως μισεις τους αλβανους
δεν κανεις τπτ ολη μερα μα καντηλιαζεις τον bush
συχαρητηρια ετσι αλλαζει ο κοσμος βλακα
πουλας και αγοραζεις μα γουρουνια μες την σακα
κλεγεσαι για τα λευτα μπροστα απο μια τηλεοραση
μα οταν δινεις 5 ευρω για ενα καφε χανεις την οραση
πουλας την πιστη σου σε κομματα να σου φτιαξουν το μελλον
κι ας σε κανανε τσιρακι για το δικος τους συμφερον.