Wasted Minds - Αντίο

Posted in By Koukoumafka 0 σχόλια

Πέρασαν τα χρονια μου τα τόσο αγαπημένα
βρέθηκα στο τέρμα μα ξεγέλασα εμενα
πούλησα το δάκρυ μου σε ψεύτικες αγάπες
μονος μου ευθύνομαι για όλους τους εφιάλτες
κάθομαι και σκέφτομαι γιατί να μου συμβαίνει
άλλη νάνε εκμαλοτοι και άλλη ευτυχισμένη
πρόσωπα που χάθικαν που ήμασταν δεμένη
φίλο μου στα χερια μου να σβήνει να πεθαίνει
είδα, και κουράγιο μην μου δίνεις
σε είδα στο σκοτάδι σε έβλεπα να με αφήνεις
να με κρίνεις,για μια ζωή απούσα
πέρασαν οι νύχτες που για αγάπη εγώ ζούσα
ξεψυχούσα,στου μυαλού τα μονοπάτια
κάθομαι και πίνω πάλι γίνομαι κομμάτια
με τα ματια , να βουρκώνουν όσο πάει
πάλι η πένα στάζει το μελάνι ξεψυχάει.

Αντίο μεγάλη αγάπη μικρό μου δάκρυ
όνειρο που σε άλλαξα σε βάφτισα εφιάλτη.
Αντίο παλιέ εαυτέ μου μείνε στο χθες μου
πληγώνοντας μαθαίνω να γιατρεύω τις πληγές μου.(x2)

Ταξίδεψα βυθίστηκα και γνώρισα την λήθη
γεύτηκα από κοινό το γνωστό το παραμύθι
ήτανε όμορφο,μας έφτανε στο τέρμα
η κάθε στάση τις γραμμής έκρυβε και ένα ψέμα
για μένα, αλλιώτικο φεγγάρι
έκρυψα τον ήλιο σαν μια σκέψη στο συρτάρι
νοστάλγησα τους φίλους μου και εκείνη που αγαπούσα
εσένα αλήτισσα πανέμορφη μου μούσα
εσένα περίμενα στο παραμύθι φως μου
φαίνεται ξεστράτισες πριγκίπισσα του δρόμου
συνήθισα στην μοναξιά την άσπρη και το κρύο
με μια ψυχή τόσο βουβή,παρατημένο πλοίο
αντίο,(αντίο)και αέρα στα πανιά σας
και ήρθατε και ας φύγατε ,εβίβα στην υγεία σας
στερέψανε τα δάκρυα τελειώνει το μελάνι
τελειώσαμε,το γράψαμε και αυτό μας φτάνει.

Αντίο μεγάλη αγάπη μικρό μου δάκρυ
όνειρο που σε άλλαξα σε βάφτισα εφιάλτη.
Αντίο παλιέ εαυτέ μου μείνε στο χθες μου
πληγώνοντας μαθαίνω να γιατρεύω τις πληγές μου.(x2)