Άλυτοι Γρίφοι – Χαμός Και Χάος

Posted in By Πλοκάμιας 1 σχόλια

Μικρός Κλέφτης
Ώρες κουφές τ’ αυτιά μου ορθάνοικτα
Πες τι θες τι νιώθεις τι αγαπάς χαρτιά ανοικτά
Κι η κρίση σου δικό σου μα και δικό μου μάθημα
Μα την αλήθεια νιώθω απόψε στην καρδιά μου ανταρσία
Όσο στο απουσιολόγιο του θωρακά σου η δική σου παίρνει απουσία
Προφιτεύω πως ????????
Θα ζει αιώνες επαναλαμβανόμενων πατρών ανθρώπων κλεισμένων μες το μπετόν
και σε συναισθηματικούς χειμώνες
Ριτιδιασμένων ρουτινιασμένων μελών δίχως τους προβλιματισμούς γενιάς μας
Και δίχως ανθρώπινες μορφές του τι δεώδες
Ιδανικά, σεβασμό κι ουσία
Απλά μια λέξη που περνάμε τις μόδες καταλίγοντας στη ????
Έχω στο νου μου θαυμάσιες εικόνες αντάξιες του παραδείσου
Είδα το φως όπως ποτέ δεν το δες
Κι ας τις δω μαζί σου
Για μένα το σύμπαν είναι μια μίξη απλή
Το συν με το παν, το συν με το παν ή κάπου εκεί

Ρεφραίν
Χαμός και χάος μα παραμένω πράος με το πολυτροτικό
Για μένα η αρχή είναι η λύση του πατρός
Και προπαντώς με τη συνέχεια γίνεσαι πιο δυνατός
Όπως εγώ έτσι κι εσύ κι ο κόσμος δια παντός
(x2)

3D
Τα μάτια λάμπουν στη θέα των ονείρων
Πραγματικότητα τα δυο μου χέρια τα σπρώχνουνε για να γίνουν
Πρωινά του καθρεύτη αντικρίζοντας οι νύχτες λύγουν
Μέρα-μέρα ψάχνω λύσεις σε προβλήματα που κλείνουν
Τι αγαλίαση νιώθω την αίσθηση της γνώσης
Αυτήν που νιώθεις όταν έχεις λύσεις σε προβλήματα να δώσεις
Εξηγίανση της σκέψης το μυαλό σου αναβλίζει ???? ποτέ δεν θα ξεμπλέξεις
Πάρε δύναμη από την καρδιά και με το νου ενώσου
Στη γύρω βρώμα χάρισε τον καθαρό εαυτό σου
Το προσπαθώ κάθε λεπτό
Ανοίγω μάτια για να δω το φως χωρίς να τυφλωθώ
Δε προσπερνώ τα εμπόδια φίλε μα τα καταπατώ
Κρατώντας στις παλάμες μου πάντα αυτά που αγαπώ
Ευχαριστώ, τον ήλιο που ανατέλει
Το χαμόγελό μου να χαμογελάς ??? και άλλα θέλει
Και ποιος ξέρει, ίσως μας συμφέρει
Ίσως να βρούμε το παν
Αν μάθουνε οι άνθρωποι να αγαπάν

Ρεφραίν
Χαμός και χάος μα παραμένω πράος με το πολυτροτικό
Για μένα η αρχή είναι η λύση του πατρός
Και προπαντώς με τη συνέχεια γίνεσαι πιο δυνατός
Όπως εγώ έτσι κι εσύ κι ο κόσμος δια παντός
(x2)