Λόγος Απειλή - Είδαν τα μάτια μου

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Είδαν τα μάτια μου πάρα πολλά καθώς ακολουθούν το ένστικτο
μες τα κομμάτια μου "παναπολα" για αλήθεια μιλώ

Είδα την βία να διαπράττεται μες την οικεία μου
να ψάχνω και να μην μπορώ να βρω την ησυχία μου
απαλό κόσμο νιώθω πως προέρχομαι γιατί
το δάκρυ μου ίσος να είναι διέξοδος προς εκεί
να μη ρωτήσεις ποτέ αν είμαι αυτός που σου δείχνω
αν θέλω αντάλλαγμα που στο σκοτάδι σου ανάβω λύχνο
είμαι ο Χρήστος αγάπη πίσω απ’ όλο το μίσος
συνήθως ο χτύπος μου τινάζει άνετα το στήθος
στα παγκάκια βγήκανε τα πιο ζεστά μου συναισθήματα
άναψα όπως κερί κρατά το φως στα μνήματα
βήματα και πατήματα στο πλάι σου σαφώς
να ξέρεις πως χωρίς εσένα παραμένω τυφλός
είδαν τα μάτια μου μαλάκες να snifaroune κόκκο
7 η ώρα δίπλα από παιδάκια στο δημοτικό
να τρέχω μαζί με 2 φίλους όπου να ναι να σωθώ
και από πίσω να μας παίρνει ένα περιπολικό
τον Παναγιώτη επιβάτη στο τελευταίο ταξίδι
και τα βράδια την σκιά μου να παραπατά απτό ξίδι
αν θυμηθείς το όνειρο μου να ξέρεις πως σε είδα εκεί
εγώ και εσύ μονάχη κλειδωμένη μέσα στην σιωπή
αφού τα πάντα μπορούν να τα πούνε μόνο 2 βλέμματα
το είδα πως με αγάπησες...δεν είναι ψέματα
τα πάντα μπορούν να τα πούνε μόνο 2 βλέμματα
το είδα πως σ’ αγάπησα...δεν είναι ψέματα

Είδα κάπως την ζωή μου να παίζεται σαν τον τζόγο
να κάνω λάθη να το μετανιώνω κι όμως τον λόγο
δεν βρίσκω που πουθενά και ακόμα δεν με συγχώρησα
πως είναι δυνατόν ρε γαμώτο πάλι απόρησα
με είδα...με σκυμμένο το κεφάλι κάτω
όλα γύρο μου καλά όμως εγώ να πιάνω πάτο
απογοήτευση στο πρόσωπο τον δικών μου ανθρώπων
και κατάρρευση σε μια στιγμή τον χιλιάδων μου κόπων
είδα καρέ καρέ όλες σου τις στιγμές απολαύσεις
και τα μυστικά που κρύβει η όψη τις 3ης όρασης
είδα τον διάολο στον ύπνο μου να μου αποστέλλει μήνυμα
και το άλλο πρωινό να με καταπίνει το δίλημμα
γαμώ παρατηρητής στο ίδιο έργο
και παρόλο που με κούρασε παραμένω δεν φεύγω
βλέπω mc’s πρόβατα ζήτουλες κορυφής
να πνίγονται σε μια κουταλιά νερό τι άλλο να πεις
είδα τον ρατσισμό να προωθούν μες τα σχολεία
να σου δίνουνε τα 1002 σκατά για μια παιδεία
που εκπληρώνει την νέα ταξί πραγμάτων χωρίς άρνηση
να παίζουν οι φτωχοί με τα φράγκα σε μάχη άνιση
το είδα να φλέγεται μια ολόκληρη πατρίδα
εξαιτίας ενός άρθρου μες σε μια εφημερίδα
το είδα αδερφέ ξύπνα απ τα μεσάνυχτα
κράτησε τα μάτια σου όσο μπορείς ορθάνοιχτα