Λόγος Απειλή - Άποψη μου

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

1o couple

Στον κοσμο των μικρων εισαι τοσο μεγαλος
οσο αισθανεσαι παρολο που ανοιγει η γη και χανεσε
στα εγκατα ειδα τι τρεχει σε ενα καρε και πλεον εμαθα
οτι ηταν να παθω πια το επαθα
με λογια εχω χορτασει πολυ που πια το βαρεθηκα
εχω αφησει κιολας να αφεθω αφου καιρο αφεθηκα
στην στρατα και οπου βγαλει ο καθενας μας ειναι πυρηνας ετοιμος να εκραγει κανεις δεν αμφιβαλει
στην ουσια πεφτουνε στρεφουν να λαβουνε οτι δεν βρησκουν σημασια
στα ουρανια και ψαχνουν ηρεμια στο υπεδαφος
αν μπεις στο παιχνιδι θα σαι πολυ τυχερος
αν αποκομισεις κατι και βγεις εξω ανεπαφος
γιατι εσφηξαν τα πραγματα σαν πετρες συμπλιγαδες
και ειναι δυσκολα
μονος εισαι μονος αναμφιβολα
για αυτο κανε το κοματι σου και πετα το οπου να νε
εγω το χανω οταν ξυπναω και το βρισκω οταν κοιμαμαι


2ο couple

Πρωσοπικα δεν εχω ιδεα για οτι θεα δινω χωρο
να ανοιχτει μπας καταλαβω αν ειναι ασχημη η ωραια
ειναι ρισκο και το ξερω
ομος παντα ακροβατο στο ακρογυαλι του γκρεμου ψαχνωντας αν τα καταφερω η αν πεσω
και συμπερανα πως εχο ταυτιστει με οτιδηποτε εκφραζεται με λογια εκ των εσω
ειναι μεσω οχι συγκρισης μα αντιληψης και κρισης
γνωριμο ειναι κατι απτην την στιγμη που θα το αντικρησεις
αποψη μου σκαει σαν και την ζεστη λογικη μου
μα στα κομματια ουτος η αλλος δεν την επερνα μαζι μου ποτε
πια η αγαπη καλυπτεται με εφε
και αν την βρεις να εχεις τον νου σου μην πεταξει αδερφε
η ολοκληρωση του κυκλου κλινει με ενα χαμογελο στα κλεφτα
ειμαι χαρουμενος και ας μην εχω λεφτα
αφου τα βροντιξα και διαλεξα τον δρομο που πιγαινω
κανω πως καταλαβα και ας μην καταλαβαινω.