Ταυτισμένος Λάθος ft. Neon – Καλημέρα

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Καινούργια μέρα ξεχάσαμε τ’ απλά
Αληθινό χαμόγελο για να πάρω μπροστά
Aρκούμε στο συγνώμη και ξεχνάω τα χθεσινά
Eγώ το λέω χάρισμά που δε θυμάμαι και πολλά
Ξεχνάω προβλήματα
Που ‘μαθα να ζω μαζί μ’ αυτά
Συνήθως τ’ αντιμετόπιζα με σφηγμένη τη γροθιά
Είχα ρωτήματα
Πως γιατί σε μένα όλ’ αυτά
Μια νέα μέρα, μια νέα μέρα ξεκινά

Δίνεις και παίρνεις
Δουλεύεις πετυχαίνεις
Μην απογοητεύεις κάτι για κάποιον σημαίνεις
Λέγε αυτό που θέλεις μέσα αν το κρατάς βαραίνεις
Στα δύσκολα μη φεύγεις πόδια στους ώμους και τρέχεις
Μην κάνεις πως δεν ξέρεις (ναι)
Πως δεν καταλαβαίνεις (ναι)
Κουράστηκα να παίρνω ευθήνες για να μην τις έχεις (ναι)
Καμάρωσε πως μεγάλωσε ο παίκτης
Μα γάμησε το τ’ είν’ ακόμα μια φορά να βγω εγώ φταίχτης

Ξέρεις λίγα πράγματα
Φεύγεις αμα δεις πως δεν την παλεύεις ,
Προτιμότερο από το να επισκευτείς χώρος τον συλλέκτης
Έχεις νεύρα που τα διοχετεύεις
Τίποτα απολύτως δεν πετυχαίνεις
Χειρότερα τα μπλέκεις ενώ δε θέλεις
Δε διαφέρεις και πολύ ξέρεις από ότι συχαινόσουνα
Βλέπεις μα αφού μίσος θα δώσεις, μίσος παίρνεις
Τις πηθανότητες λιγοστεύεις του να ΄σαι καλύτερα
Περίληψη για τ’ ότι επιφυλάσει η μέρα μου σήμερα

(ΡΕΦΡΑΙΝ)

Μπορεί…
Το ξέρω πως μπορεί
Να με έχεις δει
Γεμάτο νεύρα και στρες πολλά να έχεις σκευτεί
Έχω τα κάτω μου τη μία δεν ποιάνω γραμμή
Μα έχω τα πάνω μου την άλλη και κάνω γιορτή
Σου εξιγούμε για να μην παρεξιγούμε
Τι, έχουμε να πούμε
Εξαρτάται από το τι έχουμε πει
Πειράζει που μιλάω;
Αγάπη ζητάω
Κι αμα δε δίνω αυτό σημαίνει πως αγάπη αναζητάω
Έχω λόγους να ζητώ συγνώμη και τελευταία
Έχω τρόπους να αλλάζω γνώμη
Κάπου κολάω σε κάτι μα μου σκοτώνει
Τώρα μόνοι (μόνοι)
Χαμένος κερδισμένος πάντα κάποιος θα πληρώνει (αλήθεια)
Λυπάμαι που είδα μέρες να περνάνε
Μα περάσανε και εμπρός μας πάνε
Γιατί βροχή πίσω τη συναντάμε
Χαράζω εικόνες δρομολόγια
Ψηλά πετάμε, πετάμε, πετάμε…