RNS - Μέχρι τη κάυτες

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Ήρθε η μέρα lady να γνωρίσεις τον αλήτη σου
αδέσποτο κακόφημο βλάκα γάμο το σπίτι σου
το όνομα μου sadomas που πονάς ?
να σε χτυπάω όταν βρισκόμαστε ανφάς
είναι ο ξαρχάς ο στρατής πωρωμένος χασικλής
όπου παίζει σκηνικό από πίσω θα με βρείς
είμαι ο κωστής πουλάω το ψάρωμα βλάκα στα νιάνιαρα
ευθύς θα σου πω πως ήπια τα apiaxa και στανιαρα
έκανε feat την μάνα σου στην κρεβατοκάμαρα
και σένα σου πουλάνε για κόκα μαλακα μαρμαρα
οι ρίμες σου χαζές , σαν διαφημίσεις
τρως καθιμερηνά 7000 εγκεφαλου κλήσεις
κανε χορό δεν ήρθαμε να κάνουμε ντόρο
ήρθα να ξεπαστρέψω κάθε πούστη φλώρο μιστοφορο
πάρτο δώρο δώρο υπό έναν ορο ορο
κρατα το σαν φόρο φόρο γύρο απτό μυαλό σαν δορυφόρο
αυτό που σου χαρίζω μάθε να το αγαπάς
έτσι είναι η μουσική μας από μας για μας
δεν μας γαμάς ? δεν μας ακουμπάς πάτο πατάς
συνδικάτο RNS , αδέσποτο ,sadomas

Είναι RNS μέχρι τις καυτές
Μέχρι να το πεις μαζί μου
ναι
είναι RNS μέχρι τις καυτές
μέσα από την ψυχή μου
ναι

Δεύτερο κουπλέ και σου το αφιερώνω
γιατί το έχω με στο νου μου και με κάνει και καυλώνω
χώνω ρίμες χώνω γκόμενες , όπως και να έχει χώνω
όπως θα έχωνα την μύτη μου σε κόκα ένα τόνο
τώρα χόρτο θέλω μονο γαμισετο o οξυγόνο
και τα mic να ταπώνω κάθε κλώνο
RNS,τρίψε το μικρόφωνο να βγούμε σαν το τζίνι
να δεις όλο το crew να σε ξεντύνει
μοιάζει μαγικό , μα δεν είμαστε χουντίνι
είμαστε το crew που όλο πίνει πίνει πίνει
συνταγή δοκιμασμένη, τώρα ανανεωμένη
σκάμε μάγκα καυλωμένη,
RNS,τώρα τι θες? τώρα τι λες?
ai γαμήσου είσαι χαφιές , yo ai γαμήσου είσαι χαφιές

Βρήκα τον οίστρο μου, είδα όμορφο όνειρο στον ύπνο μου
εμενα με ένα gunny και νεκρούς μπάτσους διπλα μου
φτηνό λίγο λίγο το νου σου να σαποφύγω
είμαι ξύπνιος 106 ώρες για να σε θίγω
στα μικρόφωνα, lyrics ακραία για τα ραδιόφωνα
απ'τήν δεκαετία του 90 με cuns  και με κασετόφωνα
κωλόπαιδα που φώναζαν hip hop πάντα ομόρφωνα
HIIIP HOOP
ξανάπα το κάνα ξανά το raps κοπανα μουνοπανα
είναι RNS ομάδα σαν μάγος μοιράζω βότανα
έχετε raps σαν κόπρανα
το bong θα δεχτείτε απτά λυρικά κοντόκαννα
και chekcare με ζωντανά
καιρός να με πως το κάνα το ξέρω απόταν το πιάνα
πως έκοβα απτά βότανα, αγγίζω τα  λαμογιαnα
με λόγια που είναι ντόμπρα man
και όλοι σώπασαν, yo yo yo και όλοι σώπασαν