Terror X Crew - Hip-Hop Χούλιγκαν

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Είναι η επιστροφή του ασώτου υιού
των Terror X Crew Αρτέμης MC
πάντα το αίτιο του κακού
έχοντας βγει μεσ’ από τις κατακόμβες
τώρα ρίχνω βόμβες
δε το πίστευες
χα χα μέχρι που το 'δες
το σκάσαν οι τρελοί, απ' το κελί
και είναι πολλοί
τα έχει παίξει
κάθε αρτηριοσκληρωτική μορφή
πνευματική καταστροφή
για μουσική διαστροφή
τώρα μας κατηγορούν
νεκρόφιλοι μουσικοκριτικοί
μα είναι η αυθεντική
των TXC τεχνοτροπία
προκαλώντας για άλλη μια φορά μαζική υστερία
με το πιο αρρωστημένο στυλ
που η φύση έχει γεννήσει
μη μου λες να σταματήσω δεν έχω ακόμα αρχίσει
Είμαι...

Hip-hop Χούλιγκαν
είμαι απ' αυτούς που σου 'φυγαν
Hip-hop Χούλιγκαν
αυτοί μόνο σου 'λειπαν
Hip-hop Χούλιγκαν
είμαι απ' αυτούς που σου 'φυγαν

Κοίταξε τριγύρω και μάντεψε ποιος επέστρεψε
κατέστρεψε κι η πόλη έλαμψε
βγες ρώτησε με τι την πότισε
κι η πόλη φώτισε
σ' αρρώστησε, σε εξόργισε
που δε σε ρώτησε
κι έχει αλλάξει ότι είχες θάψει κι είχες βάψει με γκρίζο
βγαίνω με τον τρόπο που γνωρίζω
το κίνημά μου χτίζω
χωρίς να σε φοβάμαι ή να ελπίζω
προβάλλω με αυτοπεποίθηση
τη μουσική μου αντίθεση
ο DJ ALX συντονίζει τη ηχητική μου επίθεση
άκου πως παίρνω εκδίκηση γκρεμίζω ότι χτίζεις
η πόλη μου ανήκει πιο πολύ απ' όσο νομίζεις
είμαι εκεί θα είμαι πάντα όπου το βλέμμα γυρίζεις
μ' αντικρίζεις σαστίζεις
θα ξεφύγεις νομίζεις
μα γνωρίζεις την παράνοια που κρύβω στα μάτια
άκου τη ρίμα να πέφτει ν' αφήνει ρημάδια κομμάτια
αυτό που λες πώρωση το λέω Θείο δώρο
κάντε χώρο, βγαίνω και φτύνω στίχο θανατηφόρο

Hip-hop Χούλιγκαν
είμαι απ' αυτούς που σου 'φυγαν
Hip-hop Χούλιγκαν
αυτοί μόνο σου 'λειπαν
Hip-hop Χούλιγκαν
είμαι απ' αυτούς που σου 'φυγαν
κοίταξε τριγύρω θα δεις
Hip-hop Χούλιγκαν


Ξαναπαίρνω το μικρόφωνο και είναι σα να μπαίνει η άνοιξη
Βγάζω το μυαλό σου από την κατάψυξη
του κάνω διάνοιξη
ο κόσμος μας ακούει και κοιτάζει με Θρησκευτική κατάνυξη
Είναι ο λυρικός Μεσσίας
ώρα κοινής ανησυχίας
είναι η επιβεβαίωση κάθε προφητείας
τώρα που μ' είδες
έχασες και τις τελευταίες σου ελπίδες
έχω τα beats και τους στίχους που χτυπάνε σαν οβίδες
το μηχανικό σου κόσμο κάνω βίδες
ξεπερνάω τα όρια βγαίνω ζωντανός
μέσα από πελώρια σύννεφα καπνού
βρίσκομαι αλλού
κι έρχομαι κατά πάνω σου από παντού
μαζί μ' αυτούς που μισείς
μαζί μ' όλους τους TXCs
κάντε πίσω όλοι εσείς
ήπιοι MCs

Έχει κι άλλο ακόμα, έχει κι άλλο ακόμα
ακόμα δεν μπορέσαν να μου κλείσουν το στόμα
δίνω χρώμα σε μια πόλη που είναι έτοιμη να πέσει
παίρνω θέση, μπαίνω στη μέση
σ' αρέσει, δε σ' αρέσει δίνω γεύση
νοιώθω εντάξει
όταν βγαίνω από την τάξη
είν' η ίδια τρέλα τίποτα δεν έχει αλλάξει
είμαι Hip-hop Χούλιγκαν