Μάνι - Σίβα

Posted in By Με λένε δεν 0 σχόλια

Είπα πως σκάω να χρεώσω,και ενώ δεν έχω μια είπα
πέσε για πίπα,έχω τον λόγο
συστήνομαι,είμαι η κάβλα της Αθήνας
η μάχη στα μικρόφωνα ανοίγει,χάνεις χρήμα
τα βέρια μου κάνω μέσα στο τμήμα,φίλε μόκο
τα πρώτα μου πειράματα σε σώματα μετόχων του gr
το καλομελετάς,είμαι από πίσω σου
τώρα γυρνάς και με κοιτάς και θέλεις μπράβο
ενώ μου τα μασάς έχεις το θράσος να θέλεις να καταλάβω,ζεις στον ύπνο σου
δεν είμαι φίλος σου,τα μάγια μου πάνω στο βουνό προετοιμάζω
το κεφάλι μου χάθηκε γι αυτό δεν κουβαλάω κράνος
άκου,είμαι ένα και ένα μίλκο
αν με τεντώσεις λίγο όμως τον ήλιο κρύβω
πρόσωπο με κατάγματα θα 'σαι όταν θα φύγω
δεν είμαι φρούτο κάποιας εποχής κι έτσι δεν λήγω
ακάλεστος στην κόλαση
λόγω στίχων ανοίγω τον παράδεισο στα δύο
γόνος των Αθηνών,μην τεστάρεις ούτε γι αστείο
εκπροσωπώ το μίσος που μέσα μου νιώθω
και δεν το 'χω σε τίποτα να το ανταποδώσω