Μάνι - Κάτω απ' το σεντόνι

Posted in By Με λένε δεν 0 σχόλια

Ποιός αναπόλησε του εγκλήματος τον τόπο;
πίσω γύρισε πάλι και παίζει μπλόκο
επώνυμος μεθυσμένος,στο που πατώ δεν νιώθω
μα είναι τα πάντα κατασκότεινα,πήρα την νίκη
οπότε παρ' όλο το χειροκρότημα
ποτέ δεν φανταζόμουν πως θα 'σουν τόσο toy όσο φαινόσουν
θα κάτσω πάνω από το στήθος σου σαν δαίμονας
ώσπου να νιώσεις την παράνοια απ' τα μέρη μας
κι όταν θα φύγω θα πέσω απ' το παράθυρο στη γη
με ταχύτητα φωτός μες το σκότος θα χω χαθεί
πλέον ραπάδες γίνανε trendy
βάλανε πάνω στον πούτσο τους νέον,χασκογελούν
λέω πως έχω ευθύνη
μέσα στα δάχτυλά μου καταστρέφω όνειρα σαν αγανακτησμένο τζίνι
δίχως ταυτότητα και σύντομα φίλε χωρίς βενζίνη
πηδαώ τον γκρεμό με την αφρόκρεμα

περνούν εικόνες απ' τα μάτια μου,τα φώτα πέφτουν
και το δωμάτιο πάνω μου σαν να ναι πέπλο
μόνο σκόνη,οι δαίμονες μου κρύφτηκαν κάτω απ' το σεντόνι (x2)