Μάνι - Χάνω μέρες feat Rio

Posted in By Με λένε δεν 0 σχόλια

Αράζω με το crew μου στο σπίτι του αδερφού μου
πίνω το φου μου,γίνομαι χου
την αλκοόλη μου φέρε μου πίσω να βρω τα σημάδια μες το νου μου
το νου μου έχω,δεν ξέρω ποιόν έχω πίσω από την πλάτη μου
έχω τα αδέρφια μου δίπλα αλάνι μου
και όταν είμαι μέσα στην πλάνη μου δεν δίνω μια για τίποτα πεθαμένε,καταλαβέ με
δεν έχω τίποτα να χάσω οπότε όλα για όλα
νιώσε με,δεν νιώθω τίποτα
βάζω φωτιά και καταστρέφομαι,πύρινα βήματα
φλεγόμενα μικρόφωνα με στίχους που γίναν συνθήματα από κάθε ηχείο
σε κάθε live η καρδιά σου θα σπάει
είμαστε εκεί,stand by
ΦΒΣ το πάμε όπου μας πάει
από τα Πετράλωνα ως του διαόλου την μάνα
lyrics και beats από την αλάνα
δεν έχω χρόνο για χάσιμο,χάνω μέρες
πίνω την μπύρα μου και κάνω την γύρα μου με τις χειρότερες λέρες
ξενερωμένος πάντα με τα πάντα
με χαμένα μάτια βλέπω το μέλλον
πριν έρθει μέσα σε γυάλινες σφαίρες
και είμαι κομμάτια
είναι 12 ακριβώς και είμαι ζάντα

Είναι 12 ακριβώς και είμαι ζάντα
τα μάτια μου έχουν κλείσει,κι όμως βλέπω τα πάντα
πίνω την γύρα μου και κάνω κουμάντα
έχω μια μπύρα και δυό γάρα καβάτζα (x4)

Μέσα στην πόλη με κοιτάνε σαν να ήρθα απ' το διάστημα
γύρισα πίσω από την γη τον δαιμόνων
λένε φέρομαι παράλογα
μα κανένας πόνος δεν είναι αρκετός για να λυγίσει δολοφόνο
πάνω απ' τα σύννεφα δεν ξέρω τι συμβαίνει μάγκα
εδώ παιθένουνε συχνά από περίστροφα
πεθαίνω σήμερα,δώσε μου έναν λόγο για να μην γυρίσω πίσω την επόμενη σαν θύελλα
δεν έχεις γνώμη,θα χάσεις το μυαλό σου αν χαθείς μες το δικό μου
πάντα σε εμπόλεμη ζώνη
είμαι ένας από τους χιλιάδες που πιάνω το μικρόφωνο
και ο μόνος που τελειώνει και έχει βλάβες
κόβω τα δάχτυλά μου και με χαρακώνομαι τ' όνομά μου πάνω
μετά βγαίνω στον δρόμο και τρέχω στον αστυνόμο
με απειλώ και γίνομαι επικίνδυνος
θέλω να με συλλάβετε
σηκώνομαι,κοιμόμουνα
δεν εξηγείτε που δεν έβλεπα πως έχετε όλοι πρόβλημα
δέκα πατώματα πιο κάτω,γυρίζω μεθυσμένος το Σαββάτο
και πίνω απ' τα μπουκάλια των φίλων,δεν παίζει φράγκο
βγάζω τους στίχους όσο κάνουν να κολλήσουν έναν μπάφο
κόβωντας τις φλέβες μου πάνω από κάποιον τάφο,για πλάκα
είναι η ομάδα μου φονιάδες που παρασιτούν τα πάρκα,Ελλάδα

Είναι 12 ακριβώς και είμαι ζάντα
τα μάτια μου έχουν κλείσει,κι όμως βλέπω τα πάντα
πίνω την γύρα μου και κάνω κουμάντα
έχω μια μπύρα και δυό γάρα καβάτζα (x6)