Μάνι - Floyd

Posted in By Με λένε δεν 0 σχόλια

σκαλωμένο rap που καίει φτύνω,είμαι πένθος
μονομάχε πέσε πριν την μπάρα μου είναι κέρδος
δεν έχω τίποτα να χάσω χώνεψε το
καταστρέφω κι αν θες να καταστρέψεις πακέτο
κάθομαι πίσω απ' το κοινό και περιμένω
να αφήσεις το μικρόφωνο για λίγο και ανεβαίνω
έχω το πάτημα εφήβου
και τον πουτσο σηκωμένο
τις μπάρες 30αρι και μια mentos
και ανοίγω στόμα κόκαλα σπάνε πέφτουν στο χώμα
και το γυρνάς στο pop σαν την Madonna
είπα στην μάνα μου δεν θέλω μακαρόνια
ναι, δεν θέλω για 12η ημέρα μακαρόνια
τότε νομίζεις αστειεύομαι toy
είσαι ηλίθιος και δεν χρειάζεται να είμαι ο froyd
πήρα την πόζα σου μες την polaroid
και την εκολλησα δίπλα από την αφίσα των floyd

τεχνικές τόσο πολεμικές που τα μικρόφωνα γίνονται μηχανές φονικές
αίματα πέφτουν στο πουκάμισο δες , τζάμπα λεκές φιλέ τζάμπα το τσιγάρο μου καις (4x)