Ρόδες - Top Shop

Posted in By Με λένε δεν 0 σχόλια

εννια με πεντε παραγιος
και βασιλιας στις δεκα
ειν η δουλεια μου αναγκιος
κι οι διακοπες γυναικα

γεννιεμαι την παρασκευη
πεθαινω τη δευτερα
μοιαζω με τα μεσανυχτα
και ξαγρυπνω τη μερα

Πινω και παραφερομαι
μα τι να κανω
σαν τον αλητη σου φερομαι
μα τι να κανω

Φατσα καρτα καιγεται η σημαια με τα αστρα
πεφτει η καρτα, αθηνα σαλλονικη και πατρα
σα την μπινια τα λαι(?) ολα παρτα
δωστα και και μπομ μπομ τον τον στα(?)
δεν αλλαζει η παστα αλλα μονο η καστα
βλαχοι με λεφτα γιναν βλαχοι με πιο πολλα
μπερλουσκονοι,υπαρχουν κι οι κοπολα
υπαρχουν οι καμερες οπως υπαρχουν και τα μικροφωνα
πιο πολλα,περισσοτερα,κοτερα .ελικοπτερα
φαμπρικες,οχηματα,χρηματα ειν αυτα,που κινουν τα νηματα
ειναι μαθηματικα
ολοι ιδρωνουμε για τα ευρω,που να τα βρω?
κουβαλαμε ενα σταυρο,κολυμπαμε στον αφρο
με ελληνα αφεντικο κι αλβανο μαστρωπο
χωριζουμε τον κοσμο στα δυο
καρατζαφερη δαγκωτο
δεν ειμαι εγω που διαλεγω την αληθεια απο το ψεμα,παρολαυτα
ανακατευεται το σαλιο με το αιμα,κανονικα
ειτε μιλαμε για μουνια ειτε μιλαμε για λεφτα
ειν η δουλεια που κανει παντα τη διαφορα
παντελοναζει κρυφα μα γκτινιαζει φανερα οποιος μενει στο εργοστασιο που λεγεται ελλαδα

Στο ληθαργο ειμαι νηστικος,χορτατος στο κυνηγι
ειμαι στο ψεμμα πειστικος και στην αληθεια φιδι
φαινεται η ευθεια πιο ευκολη μα ειναι η στροφη πιο ισια
το παρακρατος ναι γιορτη και γιγαντοαφισα