Επίλεκτοι - Άνοιξε τα μάτια

Posted in By Με λένε δεν 0 σχόλια

Κλείνε τα μάτια, και εικόνες σκέφτεται
και οι εικόνες που πλάθει με την άλλη εικόνα μπλέκεται
πρωταγωνιστεί σε εικόνες που δεν έζησε ναι
γιατι τα μάται σου δεν άνοιξες ποτέ.

Ξέχνα για λίγο αυτά που βλέπεις δεν εισαι εκεί που στέκεσαι
κλείσε τα μάτια σου είμαι εδώ μην αντιστέκεσαι
αφήσου ελύθερος ναι θα σε μεταφέρω
ζεις εδώ ζω στόσμο μου, με τα δικά μου θέλω
δεν συμβιβάστηκα με δικούς τους κανόνες
ήμουν πάντα μες'το δρόμο μου κι ας πέρναγαν τυφώνες
στο λόγο μου τα λόγια μου τα νιώθω πριν τα βγάλω
κι αν δεν νιώθω ενταξει μ'αυτά τα σκίζω και αναβάλλω
στην επόμενη σελίδα πάντα κρύβω μια ελπίδα
το στυλό μου δεν κρύβεται και σκανάρει αυτά που είδα
με δικιά μου ερμηνεία και με δικό μου τρόπο θέτω
παίρνω ρόλο σε κάθε κομμάτια και το μετατρέπω
δεν έχει πρόφαση έχει υπόθεση και τάση
σε βάζω στο πετσί μου για να νιώσεις απ'τη δράση
που ασκώ, ανοίγομαι χωρίς να κουμπωθώ
γιατί δεν κρύωσα εδώ πάνω το κλίμα μου είναι ζεστό
κι έχει καρδιές από κάτω βλέμματα με κοιτάζουν
περιμένουν ν'ακούσουν και αν με νιώσουν μ'αγκαλιάζουν
κι αφού επιλεκτικά να τους πω την αλήθεια
θα την πω κι ας πληγώσω θα την πω να ξελαφτώσω
ξέρεις να φύγει αυτό το βάρος κι ας είναι εις βάρος
η ανασφάλεια διαβρώνει και φέυγει το θάρρος
κι αυτό εγκλωβίζει τις κινήσεις να μιλήσεις
άσε με να σου τελειώσω μέτα μπορείς να κλείσεις
με λίγα λόγια θα στα πω γιατί σε νιώθω δικό μου
είν' επικίνδυνα εδώ κάτω σε βλέπω σαν αδερφό μου
γιατί κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί σου
το κομμάτι ειναι για σένα μικρέ κάτσε συλλογίσου



Σου γράφω λίγα λόγια, δεν έχεις μεγαλώσει ακόμα
μεγαλώνοντας, ελπίζω να βρεις λίγο χρώμα,
να βρεις κάτι, να μεγαλώσεις μ'αγάπη
να βρεις έναν δικό σου θησαυρό σ'έναν δικό σου χάρτη
αν πάρεις διαδρομή, που θα διαλέξουν ΄λλοι
στο τέλος της διαδρομής δεν παίζει να βρεις παλάτι
πολλοί θα σου τάξουν, λίγοι θα σου δώσουν
λίγοι θα σ'αγαπήσουν και πολλοί θα σε πληγώσουν
κάποιοι θα θελήσουνε να σε παραπλανήσουνε
και αν σε πείσουν, οτι είσαι κάτι που δεν ήσουν
άλλοι θα σ'αγκαλιάσουνε και θα σε ξεχάσουνε
κι άλλοι, μέσα στην αγκαλιά τους θα σε κλέισουν
συμβουλή, μην την αφήσεις όπως την άφησα
βάλ'την στο μυαλό σου, και στην καρδιά σου κράτα
να παίρνεις τις ευθύνες όταν κάνεις τα κουμάντα
ποτέ μην πεις ποτέ και πότε μην πεις για πάντα
θα δεις μάτια να δακρύζουν για σένα μ'εύκολο τρόπο
μάτια θα δακρύσουν για σένα απο αυτυχία
αυτά τα μάτια θα τα βλέπεις, θα νιώθεις ηρεμία
όσο για τ'άλλα για να τα δεις θα κάνεις μαύρα μάτια
αν έχεις ήθος σ'ότι ζεις προσωπικός σου μύθος
όλα τα λεφτά να ξέρεις είναι αριστερά στο σήθος
νιώθει πλούσιος, όποιος πληρώνεται μ'αισθήματα
κι αυτό θα στο υνθυμίζει πάντα κάθε χτύπος

Μόλις άνοιξες τα μάτια σου να δεις, για να δεις
κοιτάς... ναι κοιτάς, συγκινημένος κοιτάς
πλέον η εικόνα έχει χαθεί... έχει χαθεί
κι αυτό που βλέπεις είσαι εσύ ό, τι ζεις είσαι εσύ
όσο κι αν μεγαλώνεις δες, δες
είσαι φτιαγμένος για να βιώνεις και να γεμίζεις στιγμές
με στιγμές
και ό,τι και αν σε βρει θα πεις
πως είναι όλα στη ζωή θα το δεις θα το δεις(χ2)