Alfa Styles - Το άλφα και το κάπα

Posted in By Koukoumafka 0 σχόλια

Εμείς το δίνουμε ακόμα από το βρώμικο χέρι
και πιτσιρίκια μπαίνουν μες τον πόλεμο με τον σταυρο στο χέρι
και με συμφέρει να πεθάνει το κάθε ποζερι
αφού δεν ξέρει το όνομα του και στην φάση δεν προσφέρει
άλφα κομοτηνή βόρεια και καλαμάτα
για τα παιδιά που είναι βρώμικα και είναι γαμάτα
βίτα για αυτούς που θέλατε όλη την πίτα
και πήρανε τα αρχίδια τους και τρώνε τώρα πίπα
πάμε ξανά στα βασικά και πάλι πίσω
πουτάνες στα video clips που θέλω να γαμήσω
βλέπω όλη μέρα γράφω κάθε μέρα
βρώμικους ηχους και με αποκαλούνε λέρα
είμαι λερωμένος αλλα όχι πουλημένος
δεν πούλησα ποτέ το καλλιτεχνικό μου στενός
εγώ δεν είμαι πεταμένος
είμαι το παιδί που λέει αλήθεια και βάζει αρχή και τέλος.

Είναι το άλφα(άλφα) άλφα ρε μαλακα
κωλοδάχτυλο σε κάθε μάπα βλάκα
κάπα ρε μαλακα κάπα ρε μαλακα κάπα
βρώμικο υλικό ναι το δίνουμε για πλακα
Είναι το άλφα(άλφα) άλφα ρε μαλακα
κωλοδάχτυλο σε κάθε μάπα βλάκα
κάπα ρε μαλακα κάπα ρε μαλακα κάπα
φέρνω ενισχύσεις σε όλη την καλαμάτα

τα ανερχόμενα ερχόμενα crews που σπάνε μύτες
φέροντας αρμαγεδώνα όπως οι κομήτες
αλήτες, θα μας δεις μοναχα τις νύχτες
στην άκρη αφού τώρα βγήκαμε στις πιστες
αδερφέ μου δεν το σεβάστηκα ποτε μου
πως να αλλάξω γνώμη γι'αυτους τώρα πες μου
αφού γαμήσατε όλο το σκηνικό γουάκ
από τον στίχο ακατάλληλο παραμένει τρελό
δεν με ξέρεις, γνώρισε με
από τους στίχους που σου ντίνο μίσησε η αγάπησε με
η ομάδα μου χτυπα ενωμένη σαν γροθιά
σου πάμε αρκετά , και άντε γεια

στέλνω ταξίδι το crew σας με άνεση στον άλλον κόσμο
απο την στιγμή που μπήκατε blacklist αυτός είναι ο σκοπός μου
παρατήστε το απλά , γενικός μην προσπαθείτε
φανερό απτήν αρχή ήταν ότι θα κουραστείτε
κόντρα μαζί μας, κόντρα f-16 με ποδήλατο
ποδήλατο εσείς , f-16 το crew μας
το ανίκητο κτίπατο αν μπορείς πιαστώ
γαμάτο μάγκα μου δεν πιάνετε αστο
έχω raps που δηλώνουν κυριότητα
μικρόφωνο που δηλώνει ανωτερότητα
έχω εμενα τον στίγμα και ένα τρελό συγκρότημα
την καύλα μου κάνω δεν χρειάζομαι χειροκρότημα
το στυλ μου μένει στυλ και όχι μούφα κατάλαβες?
παραμένει ακατάλληλο και αν δεν το πρόλαβες
σταματα να γαμάς την φάση μας , αυτό που σου πα
μεγάλη γλώσσα έχεις για τόσο μεγάλη πούστρα

Είναι το άλφα(άλφα) άλφα ρε μαλακα
κωλοδάχτυλο σε κάθε μάπα βλάκα
κάπα ρε μαλακα κάπα ρε μαλακα κάπα
βρώμικο υλικό ναι το δίνουμε για πλακα
Είναι το άλφα(άλφα) άλφα ρε μαλακα
κωλοδάχτυλο σε κάθε μάπα βλάκα
κάπα ρε μαλακα κάπα ρε μαλακα κάπα
φέρνω ενισχύσεις σε όλη την καλαμάτα