Τραγικώς είρωνας - Άκουσε με

Posted in By Koukoumafka 0 σχόλια

Άκουσε με...και κάθομαι κάτω απ'το φως δες με,βλέπω δεν σε νοιάζει,εμένα αυτο είναι που με θλίβει και ξαφνικά με τρομάζει,με φοβίζει τέτοια σκέψη πως με κάποιον θα άραζει,φαντάζει τόσο μακρυνή η απόσταση να μ'αγκαλιάσει,θυμάμαι τον καιρό που ήσουν δίπλα μόνο για μένα,στο παρόν είμαι μονάχος με πένα γράφω για σένα,πρέπει να σε ξεπεράσω να γράψω τέλος για πάντα,όμως αυτό είναι που με πνίγει η καρδιά μου,μου λέει αγάντα,ίσως κάποτε ο θέος μου χάρισει φτέρα αγγελούδι,να πέταξω για να ψάξω στο κόσμο το πιο όμορφο λουλούδι,θέλω να αντικρύσω τα μάτια σου,θέλω να κοιτάξω δυνατός τον ουρανό και ας μην το αντέχω,θέλω να ξέρω πως σταματάω να υποφέρω να τρέφω ελπίδα με ψέμα,με αίμα να ζωγραφίζω θέμα για σένα,φλεγόμενο θέλω το αίσθημα μου να παλεύω στο τίποτα,αυτό που ξέρω μια φωτογραφία λατρεύω,θέλω όσο χρειαστεί να περιμένω,άκουσέ με,θέλω να πιστευώ,να αγναντευώ μαζί σου το μελλόν,θέλω να υπάρχεις να είσαι εδώ,όσο υπάρχεις να σ'αγαπώ,θέλω στα μάτια σου να μείνω θέος όσο γερνώ...

Aποκλειστικά μοναδικοί σαν λύκοι,αποκλειστικά ελεύθεροι σε ένα κλούβι,εκπληκτικά τυφλοί που τριγυρνάμε σε αυτή την ζωή μα κάτι,κάτι λείπει,ένα χαμόγελο η μέρα μου καλύτερη να γίνει,με μια νύχτα που νιώθεις πως κάποιος σε εγκαταλείπει,φταίει η λύπη που πίσω απ'την χαρά μένει δεμένη καλά ριζομένη και το νιώθεις πως το φως μεσ'το σκοτάδι δύσκολα αναττέλει,εν τέλει φταίμε εμείς,για πράξεις ασεβείς σ ε πρόσωπα σωστά,μιλάω σοβαρά η ζωή παίζει παιχνίδια πούστικα,γι'αυτό κράτα τα μάτια σου κλείστα,έχεις καρδιά?ακολούθησε την όταν τα πάντα πάνε στραβά,ακόμα και αν δεν έχει μείνει τίποτα,όλα γυρνάνε πίσω μα λείπω εγώ,ανοίγω χώρο για να περπατήσω να ερωτευτώ για να ζητήσω ότι ανήκει σε μένα να πάρω πίσω,χρόνια η μοναξιά εγκλωβισμένη στα τέσσερα ντουβάρια,μα σε νιώθω κάπου εδώ,το ξέρω πως βρίσκεσαι γύρω εδώ,το ξέρω πως βρίσκεσαι γύρω εδώ...