Καλημέρα-Ραψωδός Φιλόλογος

Posted in By Koukoumafka 0 σχόλια

Aν η μέρα σου ξεκίνησε στραβά μην ψαρώσεις εχείς 24 ώρες να την ισιώσεις (ναι ναι :P)
Αν είδες εφιάλτη που σε ξενέρωσε άραξε ρε μάγκα μπόρα ήτανε και πέρασε
Άν΄πάλι είδες όνειρο γαμάτο κάτι που σου άρεσε και δεν γούσταρες να ξυπνήσεις χαλάρωσε και μην το βάζεις κάτω σηκώθηκες και να η ευκαιρία να το πραγματοποιήσεις ..
η ζωη είναι πουτάνα τι να κάνουμε προσπάθησα να την αλλάξω ρε φίλε μα τσάμπα κόπος τι να γινει να πέσουμε να πεθάνουμε? εγω προτιμώ να την γαμήσω πρώτος, αναποδιές τρικλοποδιές μερικές φορές είναι να μην σε θέλει μα ότι και αν λές παίρνω στροφές στην τελική δεν είναι στο δικό της χερι..
είσαι γαμάτος μα και αν δεν είσαι πίστεψε το καταβάθος και αυτό ψηλέ δεν είναι λάθος είναι κράτος ειναι κάτι ενα μικρό κομμάτι που σου λέει ζήσε την ζωή με πάθος..
να σου το π'ω αλλιώς να μην σε πούν και ψωνάρα γιαυτό φιλάρα πιάσε ενα πακέτο τσιγαρα, γλυκειά σαν μέλι λίγη μπυρίτσα απο το βαρέλι γιατί κερνάω απόψε εγω και ας μην με λένε Πετρέλη και στο προκείμενο είναι μείζωνος σημασία τα πάντα κολλητέ είναι θέμα ψυχολογίας να νιώθεις με την πάρτη σου καλά να γουστάρεις και να μην το βλέπεισ συγκριτικά καθένας έχει το ατού του άλλως φράγκα αλλως στυλ άλλως κοιλιακούς και ο Ρ.Φ το νού του και ως εκ τούτου δεν πα να βγάζουν όλοι χολή ζηλεύουν τόσο που δεν τους κάνει πια κουκου
μάθημα 2ο μάθε να ακούς συμβουλές και να κρατας οποιες σου φένονται σωστές μα αν εσυ νιώθεις οκ ασε καθε βλάκα να λεει η ζωη δεν θέλει pause αλλά play
πχ εμένα μου λένε να αφήσω το ραπ να γράψω ποιηση και άλλα οτι κι ότι δεν έχω flow μου λένε ουτε φωνή οκ ρε μάγκα ακου Method man και Pavarotti, καταλαβαίνεις να είσαι περήφανος για ότι είσαι οτι και αν είσαι είναι καμαρι σου και μαγκιά σου και αμα δεν μοιαζεις με αυτούς τους γαμημένους αστους να χέρεσαι γιατι αυτή είναι η ομορφιά σου εγώ πιστεύω δεν υπ'αρχει κάτι άσχημο μόνο κλισέ που διαφορές δεν επιτρέπουν εγω πιστευω υπάρχει ομορφιά και μάτια που δεν έουν μάθουν να την βλέπουν γιαυτο τα λόγια που μου λένε δεν μαγγίζουνε μα άμα σε αγγιζουνε τα δικά μου πάω πάσο και αν μια φορα δεν με γουστάρουνε και με βρίζουνε δεκα τους βλέπω και μου'ρχεται να ξεράσω και για να κλείσω βημα δεν το κουνώ προς τα΄πίσω μόλις ξημέρωσε και εχω μια μέρα ακομα για να ζήσω και να ζήσεις, και αν είχε μέχρι τώρα αντιρήσεις ΚΑΛΗΜΕΡΑ εφτασε η ώρα να αναθεωρήσεις