Ανάποδα Καπέλα - Ο Τυπάς που δεν πας

Posted in By Koukoumafka 0 σχόλια

Είμαι ο τυπάς που δε πας
που δε, ποδοπατάς, φίδι
γράφω tracks για να μελετάς
ντόπα σε ράπ ύλη
είναι τα Βορ.Ας κολλάς με μας, έμας
δεν αγγίζεις κουτσομολεύεις εμάς κρίνεις

Κουπλέ 1: Lex

Έχω πάντα να σου δώσω υλικό να τρελαθείς
από τις καυτές τις Σαλονίκης ξεφεύγω για να με βρεις
δε παίζει τρόπος να ξεφύγεις μάγκα τρόπος να αμυνθείς
όσο καλό και να είσαι θα χάσεις πρωτού μας δεις
παίζουν styles να αντιγράφουν τα toys sorry mc's γράφουν diss
βγαίνουνε μπροστά και που να δεις
βάλαν στόχο να περάσουν τα όρια της κορυφής
γράφω diss τους ρίχνω από τη σκάλα τους ευθύς
δε χρειάζομαι συστάσεις είμαι ο hardcore και ανεδής
η ομάδα σκάνδαλο μπροστά σου καιρός να κινηθείς
δε μα αγγίζουνε τα λόγια τους δε μ ακουμπάν τα πόδια τους
ποδοπατιούνται μόνοι τους τους πήρα το τιμόνι τους
στα αρχίδια μας η γνώμη τους μη δεκτή η συγγνώμη τους
όλοι τους, πρέπει να μάθουν τα βασικά
πως όταν ακουμπάμε τα mics παίρνουν φωτιά
πως είναι αστερισμός του να το κρατάς ψηλά

Ρεφρέν (2Χ): Μικρός Κλέφτης

Είμαι ο τυπάς που δε πας
που δε, ποδοπατάς, φίδι
γράφω tracks για να μελετάς
ντόπα σε ράπ ύλη
είναι τα Βορ.Ας κολλάς με μας, έμας
δεν αγγίζεις κουτσομολεύεις εμάς κρίνεις

Κουπλέ 1: Lex

Σκορπάω γραμμές, πάντα ντόμπρες και αληθινές
είναι ο θάνατος στα μέτρα που ακούει στο όνομα Lex
μυρίζει πόλεμος για αυτό φοράω παραλλαγές
αν θες να ξες, τα αστέρια δεν πέφτουν γάμα τι λες
ρίξε σε συντριβάνι κέρμα και έμαθες να κάνεις ευχές
παίξ 'το όπως θες, κράξε μας πίσω από τις πλάτες μας
παίξ 'το βασιλιάς ενώ τα σπας με τα κομμάτια μας
έτσι κι αλλιώς βλάκας θα είσαι μια ζωή στα μάτια μας
άκου τον βάνδαλο, στιχουργό με flow Mr. Σκάνδαλο
να πιάνει το μικρόφωνο, "θεάμα ακατάλληλο"(Μικρός Κλέφτης)
ο άσσος από το Φάλιρο δε παίζεις με μας
είμαι ο low profile τσόγλανος που δεν ακουμπάς
μάγκα ο μάγκας που δεν έχεις όσο κι αν παρακαλάς
είμαι της άκρης σου η άκρη κι έχω style για να ρουφάς
είμαι η ντόπα με το "Ν" κεφαλαίο κι έχω να λέω πως ρέω
σαν αίμα μέτα από τροχαίο

Ρεφρέν (2Χ): Μικρός Κλέφτης

Είμαι ο τυπάς που δε πας
που δε, ποδοπατάς, φίδι
γράφω tracks για να μελετάς
ντόπα σε ράπ ύλη
είναι τα Βορ.Ας κολλάς με μας, έμας
δεν αγγίζεις κουτσομολεύεις εμάς κρίνεις