Λόγος Απειλή - Πιστόλι στον κρόταφο

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Μην περιμένεις στο cd μου ν'ακούσεις για ασφαλίτες
καλό λόγο έχω μόνο για τον δρόμο αλήτες
γι'αυτούς που ήταν δίπλα μου όταν ήρθαν κρύες νύχτες
γι'αυτούς που ό,τι κάνανε δεν ύψωσαν τις μύτες
Λόγος Απειλή έβαλε μπρος και, τρελέ,πιάσε με νε
κουπλέ, που ήρθανε να παίζουνε σε πάρκα,μόνο για τσακάλια
αφήνω,την καρδιά μου δίνω ,σε αυτούς που ξέρουνε τον Γκάλια
αν μ'έκραξες,αν πίσω από την πλάτη μ'έθαψες θ'ακούσεις και για σένα
μερόνυχτα σπατάλησα τώρα ηχογραφημένα
πάρτα,ψευτοαδερφέ,πέτα τη μάσκα
Στο πάτωμα,απότομα,τ'άτομα που'χες στην άκρη
υψώσανε την πειρατική σημαία στον χάρτη
την αλήθεια δεν την βρήκα σε κανά κομμάτι
σου,όσο κι αν έψαξα,αλήθεια λεν'αυτοί,αυτοί που με'καναν και έκλαψα
αυτοί που είδανε τα μάτια τους τον θάνατο
εκεί που έπεφτε νεκρό το κάθε αθάνατο
στοιχειό που ξέχασε πίσω ο χρόνος
παρόλο που είμαστε λίγοι,δεν κινούμαι μόνος


Ρεφραίν Χ2
Το ύφος μου πιστόλι στον κρόταφο και όταν μπω
3-2-1 τότε εκπυρσοκροτώ
σε cd πειρατικό,το εξαπλώνουμε ωμό
ναρκωτικό πολυτελείας για όποιον έχω στο πλευρό


Στον, κρόταφο πιστόλι απ'την πόλη που ξεχάσανε στην άκρη,
κομμάτι του Χρήστου,μάγκα, PLP για ελλειπή μυαλά
κα-τα-ντά κυνικό,κα-τά κά-ποιο τρόπο
το ύφος μου,ο χτύπος μου ένα με την μπότα
το ξίφος μου,ο στίχος μου γεμίζει κάθε νότα
γκρεμίζοντας τείχη και άμα τύχει να τα πούμε από κοντά
θα καταλάβεις ότι εκπροσωπώ αυτά που λέω σωστά
πολύ απλά,παίζουν φορές πολλές μέσα και θα το δεις
το βρώμικο συνδικάτο κατακερματίζει τους mcz της κορυφής
βάζουμε λιθαράκι στην φάση της επαρχίας
μοιράζοντας χέρι-χέρι cd πολυτελείας
ναρκωτικό,θέλω φίλους να τ'ακούν,όχι κανένα κοινό
απ'την αρχή αυτό σκοπό είχα και πάντα
να δίνω τα κομμάτια μου χωρίς να θέλω φράγκα

Ρεφραίν Χ2
Το ύφος μου πιστόλι στον κρόταφο και όταν μπω
3-2-1 τότε εκπυρσοκροτώ
σε cd πειρατικό,το εξαπλώνουμε ωμό
ναρκωτικό πολυτελείας για όποιον έχω στο πλευρό