Λόγος Απειλή - Μακριά σας

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Μην με ταυτίζετε...μην με ταυτίζετε γαμώτο....2006...Λόγος Απειλή


Μην με ταυτίζετε ρε πούστη μου με όλους αυτούς
εγώ δεν ζω για έναν καφέ και δεν γλύφω πολιτικούς
για κοινωνική καταξίωση ,
λες και αν θα πας σε κλαμπ θα διώξεις από πάνω σου την εξαθλίωση
Είσαι μαλάκας,αυτό έχω μονάχα να σου πω
όλη η ζωή σου μια εικόνα,ένα ντούμπλο φορητό
που κάνει τα πάντα για να τραβήξει τα βλέμματα
και συνήθως αραδιάζει ένα κάρο ψέματα
δεν σας έχω ανάγκη,γαμώτο,μακριά φύγετε
και μόνο που ρουφάτε οξυγόνο αυτό πνίγεται
περνώ και τώρα καλά με λίγα δίπλα άτομα
να μην μου τάζετε στο κρύο το πιο ζεστό πάπλωμα
γιατί να ψοφήσω θα προτιμήσω σίγουρα με σας
δεν με αγγίζουν ούτε λίγο τα μυαλά που κουβαλάς
Απέχεις,ναιιιιιι,αναμφισβήτητα
μακριά από σας πάντα θα αναπτύσσω ταχύτητα



Ρεφραίν Χ2
Μακριά σας πορευόμουνα και θα πορεύομαι
ποτέ σας δεν θα πνίξετε αυτό που ονειρεύομαι
ποτέ σας, δεν με φοβήσαν καν οι ματιές σας
ποτέ δεν θα'μαι άποικος στις κωλογειτονιές σας


-Τι λέει φίλε πώς τα πας,όλα καλά?
-Με σένα απέναντί μου βλάκα πώς να μου πάνε καλά?
-Γιατί ρε φίλε μου μιλάς σαν να'μαι φίδι?
-και φίδι είσαι μπάσταρδο και διπρόσωπο αρχίδι

γι'αυτό τέλος,επαφές κοπήκανε πια, τέλος
σπρώχνω για να σώσω τον εαυτό μου απ'το έλος
πάλι καλά που όταν ζητάω σε κάποιον βρίσκω το στήριγμα
να'ναι δίπλα και στα δύσκολα χωρίς Κινέζου σφύριγμα
μα τέσπα,έτσι όπως με έκανα δεν σπα
ω, με τίποτα, βάζω το χέρι μου στην φλόγα
τέσπα το θέλω και απομακρύνομαι
στα αρχίδια μου ούτως ή άλλως από σας δεν κρίνομαι
τα όνειρά μου μένουνε καρφωμένα στην γη
και όλες οι απαντήσεις κρύβονται στην νεκρική σιγή
να μη μου μιλάς,ναι,να μην σπαταλάς
άδικα τον χρόνο σου,δεν είμαι πια με σας


Ρεφραίν Χ3
Μακριά σας πορευόμουνα και θα πορεύομαι
ποτέ σας δεν θα πνίξετε αυτό που ονειρεύομαι
ποτέ σας, δεν με φοβήσαν καν οι ματιές σας
ποτέ δεν θα'μαι άποικος στις κωλογειτονιές σας


Μακριά σας πορευόμουνα και θα πορεύομαι......