Sanjuro - Ο άγγελος μου

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Ο άγγελος μου, έχει μακριά ξανθά μαλλιά
Και όταν κοιτάει την πιο απίστευτη ματιά
Ο άγγελος μου, λάμπει όταν μου χαμογελά
Και διώχνει μακριά για λίγο της ζωής μου τα στραβά
Ο άγγελος μου, έχει για μάτια δυο διαμάντια
Στα παραμύθια θα ήταν σίγουρα νεράιδα
Έχει το πρόσωπο της κάτι μαγικό
Και εγώ όταν κλαίω ο άγγελος μου είναι σαν μικρό μωρό
Ο άγγελος μου, είναι σαν ένα τριαντάφυλλο
Μπροστά της μοιάζω χορταράκι τόσο άσχημο
Είναι σαν ζωγραφιά που έκανε ο θεός
Σαν ένα αστέρι που ερωτεύτηκε μια μέρα ο ουρανός
Ο άγγελος μου, όταν θυμώνει απομακρύνεται
Φεύγει μακριά και στον εαυτό της κλείνεται
Έχει ένα κόμπο και ένα πόνο στην καρδιά
Και όταν την πήρα στην αυλή μου είχε σπασμένα τα φτερά
Ο άγγελος μου, την νύχτα μου κρατάει παρέα
Στην αγκαλιά της νιώθω τόσο τόσο ωραία
Μα ξημέρωσε η νύχτα και έφυγε μακριά
Ο άγγελος μου, σε άλλο άνθρωπο κρατάει συντροφιά
Ο άγγελος μου…

Ο άγγελος μου έχει χαθεί, δεν θα ρθεί, δεν θα ρθεί..
Ο άγγελος μου έχει χαθεί, δεν θα ρθεί, δεν θα ρθεί..

Ο άγγελος μου, γράφει απάνω στο χαρτί
Για ότι τη θλίβει και ότι την απασχολεί
Για ότι έχασε, και ότι της πήρε η ζωή
Για τα όνειρα που έχει κλειδωμένα στην ψυχή
Ο άγγελος μου, θέλει να φύγει από δω
Από ένα μέρος που αγαπώ όσο και μισώ
Θέλει αγάπη φυλακή και να δει τον ουρανό
Το ξέρω θα τα καταφέρει δεν ανησυχώ για αυτό
Ο άγγελος μου, βρήκε κρυψώνα με στους στοίχους μου
Και τώρα ζει, μες τους πιο όμορφους τους ήχους μου
Σε ένα γράμμα που μια μέρα μου χε στείλει
Σε ένα δάκρυ μου που κύλησε όταν δάκρυσε και εκείνη
Ο άγγελος μου είπε πως με εκτιμάει, ότι με σέβεται μα όχι πως μ’ αγαπάει
Και της το χα πει, δεν μ’ αγάπησε κανείς
Και να που βγήκε αληθινό το τραγουδάκι της ντροπής
Ο άγγελος μου, ίσως μου έχει πια θυμώσει
Για το αντίο που τα πάντα έχει προδώσει
Μα δεν γίνεται αλλιώς, δεν είμαι πια καλά
Απ’ τον πόνο άγγελε μου προτιμώ την μοναξιά
Ο άγγελος μου…

Ο άγγελος μου έχει χαθεί, δεν θα ρθεί, δεν θα ρθεί..
Ο άγγελος μου έχει χαθεί, δεν θα ρθεί, δεν θα ρθεί..