Μάνι - Aseed

Posted in By Με λένε δεν 1 σχόλια

Μέσα από το μαγικό μανιτάρι μου
βγαίνω πάντα μισοπεθαμένος απ' την ζάλη μου
μετά απ' την μάχη μου φαίνονται μονομάχοι νικημένοι
κάτι που μπορώ να πάρω πάνω μου μα πάνω μου δεν μένει
όσοι με λένε καθυστερημένο κάτι ξέρουν
μα πάντα μου το κρύβουν γιατί έχουν συμφέρον
ανοίγω πίσω μου την πύλη για να φεύγουν
αφού δαγκώνουν μπάρες που δεν μπορούν να προφέρουν
πίνω γη μόνο,μόνο-μονολογεί το μαινόμενο κεφάλι μου είναι καταστροφή
βασικό,μα τ' αποτέλεσμα είναι μαζικό
ισοπεδώνω όλη την πόλη,μαγικό
κόβω του κάθε γαμημένου το μέλλον
και κατεβαίνουμε καταραμένοι,τον πόλεμο θέλουμε
δεν έχω λόγο να σε πείσω
έχω την νόσο και είσαι πίσω
τόσο που δεν σε φτάνω για να σε λιώσω
lsd μόνο,κρατάω μπάρες από τώρα για τον επόμενο χρόνο
με λένε super funk,ποτέ μου δεν αγάπησα τον κόσμο
γαμιόλα άνοιξε το στόμα σου,τελειώνω
έχω βυθίσει το εγώ μου στην αρρώστια
και δύο λεβίδες πάνω στα γαμημένα να σου πόδια
μα δεν χωράω πουθενά,ανοίγω τα φώτα και πέφτω
ελεύθερη πτώση από τον πέμπτο
φανατίσου,είναι το αστέρι μου στο σύμπαν αυτό τίποτα,όμως είναι μαζί σου