Μάνι - Άγχος

Posted in By Με λένε δεν 0 σχόλια

Υποδεχτείτε με ή βρείτε τρόπο για να φύγετε
πρώτου το πνεύμα δει το σώμα σας να αποσυντίθεται
σαν ανεβαίνω στην σκηνή σου ενώ ζορίζεσαι
και δείχνω στο κοινό σου πόσο απλά εξαφανίζεσαι
δεν αμείβομαι γι’αυτες τις μπάρες που τοποθετώ στα μετρά και ηλεκτρίζουν
ακόμα να ανακαλύψουνε το νόημα του πρώτου μου στίχου ήδη χαθήκαν
τότε φλιπάρω το μυαλό μου χάνω σκάβω τον λύκο μου
μέσα πέφτω και κολλαω ένα τσιγάρο
κάποιοι μασησαν και πεσαν μαζί μου κάτω μα πέσανε λάθος
γινανε κομμάτια από το άγχος
κι είμαι μικρός τόσο που μες στον νου σου κάνω βόλτες
και απ το στόμα σου θα κλέβω ότι τρως
χάνεις τον χρόνο σου με μένα
καθώς δεν παίζει ποτέ να με έχεις σε μικρόφωνα αναμένα
κοινώς είμαι φαινόμενο
καπνίζοντας την πίπα της ειρήνης φτύνω πόλεμο και;
η μάνα μου είναι η μονή που ακόμα με βρίσκει όμορφο
στον γαμημένο κόσμο που με εχούνε όμηρο
βάζω φωτιά οπού και να καταλήγω
Mc's μενουνε παγωτό μόλις ακούσουν τον στίχο
παρακολούθα με από χιλιόμετρα πίσω
και κάνε πως δεν με έχεις δει σιγά μην σε κυνηγήσω
λοιπόν