Ταυτισμενος Λαθος,Neon, The boy - Πως συμβαινει

Posted in By Με λένε δεν 0 σχόλια

Neon
Σαν τυφωνας που κατεδαφιζει πολεις
εισβαλω στο παιχνιδι για να ανταλλαξω εφ'ολης
της υλης
αναφερομαι με ακρως μπατλ στορις
και οι πολεμιστες τους πεφτουνε την βλεπανε τσακ νορις
τωρα τελος ο καθε παλμος μοιαζει με τσουναμι
και οι παλμοι μου αυξανονται σιγα-σιγα πιοιος με πειανει
πεφτω πανω στο μπιτ με ειδικες δυναμεις
και το ισοπεδωνω με δικο μου τροπο πειανεις(πειανεις)

Ταφ.Λαθος:
Ξεκιναει η αποσυνθεση
ειδηση
παρτο ποσα
ακοινων επιθεση επιπληξη για
καθε ενα πρωταρη
και ενο το μπιτ γ(κ)ρουπαρει
αποτυπωνω πανω του κατι που οποιοσδηποτε δεν μπορει να κανει
γι'αυτο και κανε μου την χαρη
οταν η σκεψη γινεται στοιχος
και ο στοιχος λογος
ολος ο κοσμος κουνιεται
αν ειναι να μπέις στο δρομο μας
ξερεις δεν θα βγεις
οτι πεις
γυρναει σε σενα ευθης
να δεις πως οντως δεν ξεχνιεται......

Δε μπορει αυτο να συμβαινει
σερνει κλικες γδερνει
καθε πρωτυπο σου παιρνει
παραμαζωμα και μπενει
δε μενει να χτυπα το γκρουπ σου μελι
και να φερνει πρωτοτυπο χρονο για καθε σου απολαυση εν'τελει

Neon:
Αμα το δεις
μη μου πεις εχω αδικο
οταν κανω ντιλς με στιλς ειναι ανεπαναλυπτο
ειναι ασταματητο
οταν αναβει το
στιχουργικο μου γουαιλντ σταιλ
με τα σαπει μου

Ταφ.Λαθος:
Λενε οσα περνει ο ανεμος
ακομα ακαταμαχητος
ταυτισμενος λαθος απεχω απ'την λεξη ευτραπελος
μεσα της συμβατικος
με οποιον πιστευεις πως ειναι θαυμαστικος
μαθε πως ετων 17 μπροστα τους εχωνα ανετος

Neon:
Μετα σ'αφηνω να καταλαβεις τι πεζει
δεν πεζει????
γι'αυτο καιι βγενεται απο τη μεση
ειναι απιστευτο
σκαμε και σου λυνουμε το μυστικο
γι'αυτο δωσε βαση οταν δινω το αποκλειστικο

Ταφ.Λαθος:
Και αν θες απαντα
μα δε νομιζω πως μπορεις εφοσον ειν'αλλα
τα ακουσματα μας απεχουν απ'αυτα που ακους συχνα τα..,
πραγματα δεν φενονται ετσι οπως ειναι
παρατα-τα
προκαλουμαι πονο διχως ιχνος οικτου παρ' αυτα

Neon:
Ειναι θεμα χρονου για να σκασει
μετραω αντιστροφα και φτανουμε στην πρωτη πραξη
λοιπον ενταξει
το λιγο καπου εδω
γιατι μονο κανα δυο
εχουν κατι να πουν απ'τη φαση
γαμα αυτους που φενονται πια λαμψη
αυτη θα βλεπουν μονο σκοταδι και θα τρων λασπη...

Ταφ.Λαθος:
Προσπαθω να το νιωσω
μπορω
δυνατο το ρυθμο
και απαντω
μεσα απ'αυτο τον αντιπαλο
ανικανω αφηνω
καθε πρωταγωνιστη δινω
δεν περνω και σερνω(σερνω)
πονεμενη η ψυχη μου και δεν παριστανω
φιμωνω και φτυνω
δεν θελω να γινω
οτι κραζω και κρινω
οπως κανουνε καπιοι
εγω θελω να μεινω στην ακρη
μα καποτε υπαρχει
μυριζει απο χιλιομετρα καλοστυμενη απατη