Wasted Minds - Στα παραμύθια μου

Posted in By Πλοκάμιας 1 σχόλια

Είδαν τα ματια μου πολλά και τόσα θα δουν ακόμα
πήρα χρώμα,χειμώνα για να σου φτιάξω μια εικόνα
πάνε τα χρονια, που ζούσα αληθινά
τώρα οι νέοι προτιμούν πορνεία και ναρκωτικά
όλα θα πάνε καλά και όλα θα 'ρθούνε ωραία
άμα βλέπεις πίνα μες στο δάκρυ, ξεχάσαμε τα σπουδαία
τώρα, που οι χιονάτη κάνει βίζιτες
και οι εφτά νάνοι γίναν είδωλα γι 'ανήλικες
ο peter pan, έγινε βαποράκι
και οδυσσέας δεν ψάχνει πια την ιθάκη
η αλίκη απ' τα μανιτάρια πήγε στα αλλα
φίλιωσε με την σκόνη και έγινε μοντέλο - πουτάνα
a ρε μάνα , περίμενα και εγώ να πάρο δώρα
μα ο ai βασίλης έγινε sponsor τις coca - cola
είναι μπόρα ,περνα , μαθαίνεις την αλήθεια μου
εγώ γουστάρω να την κάνω ως τότε στα παραμυθια μου

Χειμώνα φέρνει ακόμα ο μάγος τις βροχής
όση μιλήσανε γι 'αυτον ας δουν την γη
άκου φωνάζει ο δήλος πολεμιστής
οράματα, οράματα στις πόλις την σιωπή(χ2)

Έιναι παράξενος ο κόσμος αυτός και έτσι σαλεύει
σου δίνη ευκαιρίες σου παίρνει και σε μπερδεύει
αλητεύει και άλλοτε κάνει την κυρια
μα από μπάτσος πρωταγωνιστής σε τούτη την ταινία
παρωδία ,γίνανε όλοι στην πόρνη πόλη
δράκος λαβωμένος όμως πρόσεχε δαγκώνει
φιδιζώνει λαιμούς, ερωτική συνήθεια
ενίωτε νεκρή,τόσα είναι και τα παραμυθια
βλέπεις τώρα, δεν θα ακουστεί ότι και αν πεις
φαντάσου καλά τα άρπαξε με βρήκε ο λιμπερτείς
στην εποχή, που τίποτα δεν εκτιμάνε
τα στρουμφάκια γίναν μπάτσοι και ανηλικους χτυπάνε
και αν γελάνε, είναι που χόρτασαν το δάκρυ
το ξέρουν βαθιά μέσα τους δεν τελειωσε η μάχη
είναι μπόρα περνα μαθαίνεις την αλήθεια μου
γουστάρω να την κάνω ως τότε στα παραμυθια μου

Χειμώνα φέρνει ακόμα ο μάγος τις βροχής
όση μιλήσανε γι 'αυτον ας δουν την γη
άκου φωνάζει ο δήλος πολεμιστής
οράματα, οράματα στις πόλις την σιωπή(χ2)