Wasted minds - ένας σου στίχος

Posted in By Πλοκάμιας 0 σχόλια

Θα 'με ψυχή που στα χερια σου θα κρατάς
στο δάκρυ, το χαμόγελο που αναζητάς
όταν από τι αγάπησες θα πονάς
θα 'με εκείνος που θα λέει κρατα μην τα παρατάς
ζωγράφισες, μια σκέψη δακρυσμένη
την άγγιξες και όταν έσβησε θλιμμένη
νόμιζες,πως ήταν τελική η πτώση
μα εγώ είμαι εκείνος που φτερά σου είχε δώσει
μ ΄ακουσες και τι θλίψη σου μοιράστηκες
ήμουνα εκεί κάθε φορα που με χρειάστηκες
και όταν, μελαγχολήσει η καρδια σου
ναι είμαι αυτός που θα πια τα δάκρυα σου
κοντα σου, ως την τελευταία στιγμή
φωνή σου,ως την τελευταία κραυγή
η νύχτα, ως το τελευταίο πρωί
και ο ήχος, ως την τελευταία σιωπή
κρατάμε,(κράταμε) για να σε κρατήσω
δάκρυσε,(δάκρυσε) ισα θα δακρύσω
γίνε η σπίθα, η σπίθα για να ζήσω
η άφησε με στο χαρτί να ξεψυχήσω
θα με, αν θέλεις η απάτη
η αυτή που ψάχνεις η αληθινοί αγάπη
εσύ γίνε φωτιά το τέλος ένας ήχος
γιατί εγώ είμαι απλά ένας σου στίχος